Banker's Review Online - Citibank: Για έναν καλύτερο κόσμο

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

CSR

Citibank: Για έναν καλύτερο κόσμο

24 Σεπτεμβρίου 2010 | 16:34 Γράφει το Banker's Review  Editor Topics: CSR,International

Citibank: Για έναν καλύτερο κόσμο

Με όραμα για ένα κόσμο με ανθρώπους που μπορούν να αποφασίσουν υπεύθυνα για το μέλλον τους? μια κοινωνία συνειδητοποιημένων πολιτών, διαφορετικών αλλά ίσων μεταξύ τους? ένα πλανήτη φιλόξενο σπιτικό, γεμάτο χαμογελαστά παιδιά, η Citibank αναλαμβάνει την ευθύνη και μετουσιώνει το όραμα σε πράξεις.

Η Citibank αναγνωρίζοντας το ρόλο και την ευθύνη ενός μεγάλου τραπεζικού οργανισμού, όχι μόνο στο οικονομικό γίγνεσθαι αλλά και στο κοινωνικό, έχει να επιδείξει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για όλους. Πιο συγκεκριμένα, οι δράσεις αυτές αφορούν στην οικονομική εκπαίδευση, σε ενέργειες εθελοντισμού, φιλανθρωπικό έργο, στο περιβάλλον και τη διαφορετικότητα.

Οικονομική Εκπαίδευση
Στόχος της παγκόσμιας δέσμευσης της Citi για την ενίσχυση της οικονομικής γνώσης είναι να παρέχει στους ανθρώπους τα «εργαλεία» που απαιτούνται για να μπορούν να λάβουν καλές οικονομικές αποφάσεις. Κατά τη σημερινή παγκόσμια οικονομική κρίση, η ανάγκη για τη γνώση βασικών οικονομικών εννοιών γίνεται ακόμη πιο επίκαιρη, όπως επίσης και η εξοικείωση όλων μας με την Οικονομία, ακόμη και από μικρή ηλικία.

Στο πλαίσιο της 10ετούς της δέσμευσης, ύψους $200 εκατ. που ξεκίνησε το 2004, η Citi έχει επενδύσει ήδη $167 εκατ. σε σχετικά προγράμματα σε 73 χώρες, μεταξύ των οποίων και στη χώρα μας. Το 2009 στην Ελλάδα, η Citi συνέχισε να υποστηρίζει τα προγράμματα οικονομικής εκπαίδευσης των παιδιών, στα οποία, κατά την τελευταία 5ετία, έχουν συμμετάσχει περισσότεροι από 46.000 μαθητές. Συγκεκριμένα, το Citi Foundation και η Citibank Ελλάδας υποστήριξαν με €80.000 και 100 εθελοντές τα εξής εκπαιδευτικά προγράμματα:

• Για 5 χρονιά, το Πρόγραμμα: «Οικονομία: Γνώση με... αξία» για μαθητές του Δημοτικού: Κατά τη σχολική χρονιά 2008-2009, 6.000 μαθητές από 200 τάξεις του Δημοτικού παρακολούθησαν το Πρόγραμμα «Οικονομία: Γνώση με... αξία» που υλοποιείται με πρωτοβουλία και υποστήριξη της Citi και το οποίο σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται από το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.

• Για 1η χρονιά, το διεθνές Πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» του Junior Achievement, για παιδιά Γυμνασίου-Λυκείου: Η Citi αποτελεί έναν από τους βασικούς υποστηρικτές και χορηγούς του Προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement (ΣΕΝ/JA) Greece. Πρόκειται για ένα πρακτικό πρόγραμμα, στο οποίο μια ομάδα περίπου 15-20 μαθητών δημιουργούν τη δική τους μαθητική επιχείρηση για ένα καινοτόμο και φιλικό προς στο περιβάλλον προϊόν που έχουν σκεφθεί. Το πρόγραμμα πλαισιώνει πάντα ο εκπαιδευτικός και ένα στέλεχος μίας επιχείρησης, το οποίο εθελοντικά συμβουλεύει τη μαθητική ομάδα.

• Για 1η χρονιά, το Πρόγραμμα «Στη σκιά ενός στελέχους» του Junior Achievement, για μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου: 80 μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου επισκέφθηκαν τα κεντρικά γραφεία της Citibank στην Αθήνα, καθώς και το μεγαλύτερο κατάστημα της Τράπεζας στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να ζήσουν από κοντά μια ημέρα στη ζωή όσων εργάζονται σε τράπεζα. Χωρίστηκαν σε ομάδες των 2 ατόμων και η κάθε μια από αυτές κάθισε δίπλα σε έναν εργαζόμενο, ενημερώθηκε για την καθημερινή του δουλειά και τον παρακολούθησε επί τω έργω. Στόχος του προγράμματος του ΣΕΝ/JA Greece είναι να μάθουν οι μαθητές τις έννοιες της επαγγελματικής σταδιοδρομίας, του προσωπικού ενδιαφέροντος, της επαγγελματικής αξιολόγησης, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων που απαιτούνται για να ανταποκριθούν στην αγορά εργασίας.

Ενέργειες Εθελοντισμού

Ο εθελοντισμός είναι έμφυτος στην εταιρική κουλτούρα της Citi σε όλον τον κόσμο. Πρωτοβουλίες παγκόσμιου βεληνεκούς, όπως η Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Προσφοράς της Citi, αλλά και τοπικού χαρακτήρα, όπως η Δωρεά Τροφίμων στους Απόρους -που πραγματοποιήθηκε το 2009 για πρώτη φορά- βρίσκουν μεγάλη ανταπόκριση μεταξύ των εργαζομένων. Συνεργασίες όπως με το Χατζηκυριάκειο Ιδρυμα, την ΑΝΙΜΑ, το Ορφανοτροφείο Μέλισσα έχουν εξελιχθεί σε ετήσιο θεσμό και οι εθελοντές επιστρέφουν στο έργο τους κάθε χρόνο με χαρά. Μέσα στο 2009, οι εθελοντές της Citi προσέφεραν συνολικά 885 ώρες εργασίας σε έναν από τους σκοπούς κοινωνικού χαρακτήρα που υποστηρίχθηκαν από την εταιρεία.

Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Προσφοράς για τη Citi: Στις 7/11/2009, για 4η συνεχόμενη χρονιά, πάνω από 47.000 εθελοντές από τη Citi, σε περισσότερες από 900 πόλεις στον κόσμο, προσέφεραν το χρόνο τους σε δράσεις για την οικονομική εκπαίδευση, τον αναλφαβητισμό, τη στέγαση, την περιβαλλοντική προστασία, τη διατροφή και την υγεία με σημαντικά αποτελέσματα:
• 460.791 ανθρώπινες ζωές ωφελήθηκαν
• 22.459 γεύματα προσφέρθηκαν σε απόρους και αστέγους
• 13.673 φυτά πρασίνισαν πληγείσες περιοχές
• 14.014 άνθρωποι ενημερώθηκαν για την καλύτερη διαχείριση των οικονομικών τους μέσω των Προγραμμάτων Οικονομικής Εκπαίδευσης
• 56.834 κιλά τροφίμων συγκεντρώθηκαν και προσφέρθηκαν σε ανθρώπους που είχαν ανάγκη.

Στην Ελλάδα: 220 εργαζόμενοι της Citi, μαζί με φίλους και συγγενείς, επέλεξαν να προσφέρουν εθελοντικά την εργασία τους σε 3 διαφορετικές δραστηριότητες για τα παιδιά και το περιβάλλον:
• Φύτεψαν 500 δέντρα σε πλαγιά του Πάνειου όρους
• Βοήθησαν τα παιδιά του «Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος Παιδικής Προστασίας» να κατασκευάσουν δώρα και να συσκευάσουν τα προϊόντα προς πώληση στο Χριστουγεννιάτικο Bazaar του Ιδρύματος
• Καθάρισαν το κτήριο του Ορφανοτροφείου «Μέλισσα» στη Θεσσαλονίκη.

Η Citibank αναγνωρίζοντας το ρόλο και την ευθύνη ενός μεγάλου τραπεζικού οργανισμού, όχι μόνο στο οικονομικό γίγνεσθαι αλλά και στο κοινωνικό, έχει να επιδείξει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για όλους. Πιο συγκεκριμένα, οι δράσεις αυτές αφορούν στην οικονομική εκπαίδευση, σε ενέργειες εθελοντισμού, φιλανθρωπικό έργο, στο περιβάλλον και τη διαφορετικότητα.

Οικονομική Εκπαίδευση
Στόχος της παγκόσμιας δέσμευσης της Citi για την ενίσχυση της οικονομικής γνώσης είναι να παρέχει στους ανθρώπους τα «εργαλεία» που απαιτούνται για να μπορούν να λάβουν καλές οικονομικές αποφάσεις. Κατά τη σημερινή παγκόσμια οικονομική κρίση, η ανάγκη για τη γνώση βασικών οικονομικών εννοιών γίνεται ακόμη πιο επίκαιρη, όπως επίσης και η εξοικείωση όλων μας με την Οικονομία, ακόμη και από μικρή ηλικία.

Στο πλαίσιο της 10ετούς της δέσμευσης, ύψους $200 εκατ. που ξεκίνησε το 2004, η Citi έχει επενδύσει ήδη $167 εκατ. σε σχετικά προγράμματα σε 73 χώρες, μεταξύ των οποίων και στη χώρα μας. Το 2009 στην Ελλάδα, η Citi συνέχισε να υποστηρίζει τα προγράμματα οικονομικής εκπαίδευσης των παιδιών, στα οποία, κατά την τελευταία 5ετία, έχουν συμμετάσχει περισσότεροι από 46.000 μαθητές. Συγκεκριμένα, το Citi Foundation και η Citibank Ελλάδας υποστήριξαν με €80.000 και 100 εθελοντές τα εξής εκπαιδευτικά προγράμματα:

• Για 5 χρονιά, το Πρόγραμμα: «Οικονομία: Γνώση με... αξία» για μαθητές του Δημοτικού: Κατά τη σχολική χρονιά 2008-2009, 6.000 μαθητές από 200 τάξεις του Δημοτικού παρακολούθησαν το Πρόγραμμα «Οικονομία: Γνώση με... αξία» που υλοποιείται με πρωτοβουλία και υποστήριξη της Citi και το οποίο σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται από το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.

• Για 1η χρονιά, το διεθνές Πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» του Junior Achievement, για παιδιά Γυμνασίου-Λυκείου: Η Citi αποτελεί έναν από τους βασικούς υποστηρικτές και χορηγούς του Προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement (ΣΕΝ/JA) Greece. Πρόκειται για ένα πρακτικό πρόγραμμα, στο οποίο μια ομάδα περίπου 15-20 μαθητών δημιουργούν τη δική τους μαθητική επιχείρηση για ένα καινοτόμο και φιλικό προς στο περιβάλλον προϊόν που έχουν σκεφθεί. Το πρόγραμμα πλαισιώνει πάντα ο εκπαιδευτικός και ένα στέλεχος μίας επιχείρησης, το οποίο εθελοντικά συμβουλεύει τη μαθητική ομάδα.

• Για 1η χρονιά, το Πρόγραμμα «Στη σκιά ενός στελέχους» του Junior Achievement, για μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου: 80 μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου επισκέφθηκαν τα κεντρικά γραφεία της Citibank στην Αθήνα, καθώς και το μεγαλύτερο κατάστημα της Τράπεζας στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να ζήσουν από κοντά μια ημέρα στη ζωή όσων εργάζονται σε τράπεζα. Χωρίστηκαν σε ομάδες των 2 ατόμων και η κάθε μια από αυτές κάθισε δίπλα σε έναν εργαζόμενο, ενημερώθηκε για την καθημερινή του δουλειά και τον παρακολούθησε επί τω έργω. Στόχος του προγράμματος του ΣΕΝ/JA Greece είναι να μάθουν οι μαθητές τις έννοιες της επαγγελματικής σταδιοδρομίας, του προσωπικού ενδιαφέροντος, της επαγγελματικής αξιολόγησης, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων που απαιτούνται για να ανταποκριθούν στην αγορά εργασίας.

Ενέργειες Εθελοντισμού

Ο εθελοντισμός είναι έμφυτος στην εταιρική κουλτούρα της Citi σε όλον τον κόσμο. Πρωτοβουλίες παγκόσμιου βεληνεκούς, όπως η Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Προσφοράς της Citi, αλλά και τοπικού χαρακτήρα, όπως η Δωρεά Τροφίμων στους Απόρους -που πραγματοποιήθηκε το 2009 για πρώτη φορά- βρίσκουν μεγάλη ανταπόκριση μεταξύ των εργαζομένων. Συνεργασίες όπως με το Χατζηκυριάκειο Ιδρυμα, την ΑΝΙΜΑ, το Ορφανοτροφείο Μέλισσα έχουν εξελιχθεί σε ετήσιο θεσμό και οι εθελοντές επιστρέφουν στο έργο τους κάθε χρόνο με χαρά. Μέσα στο 2009, οι εθελοντές της Citi προσέφεραν συνολικά 885 ώρες εργασίας σε έναν από τους σκοπούς κοινωνικού χαρακτήρα που υποστηρίχθηκαν από την εταιρεία.

Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Προσφοράς για τη Citi: Στις 7/11/2009, για 4η συνεχόμενη χρονιά, πάνω από 47.000 εθελοντές από τη Citi, σε περισσότερες από 900 πόλεις στον κόσμο, προσέφεραν το χρόνο τους σε δράσεις για την οικονομική εκπαίδευση, τον αναλφαβητισμό, τη στέγαση, την περιβαλλοντική προστασία, τη διατροφή και την υγεία με σημαντικά αποτελέσματα:
• 460.791 ανθρώπινες ζωές ωφελήθηκαν
• 22.459 γεύματα προσφέρθηκαν σε απόρους και αστέγους
• 13.673 φυτά πρασίνισαν πληγείσες περιοχές
• 14.014 άνθρωποι ενημερώθηκαν για την καλύτερη διαχείριση των οικονομικών τους μέσω των Προγραμμάτων Οικονομικής Εκπαίδευσης
• 56.834 κιλά τροφίμων συγκεντρώθηκαν και προσφέρθηκαν σε ανθρώπους που είχαν ανάγκη.

Στην Ελλάδα: 220 εργαζόμενοι της Citi, μαζί με φίλους και συγγενείς, επέλεξαν να προσφέρουν εθελοντικά την εργασία τους σε 3 διαφορετικές δραστηριότητες για τα παιδιά και το περιβάλλον:
• Φύτεψαν 500 δέντρα σε πλαγιά του Πάνειου όρους
• Βοήθησαν τα παιδιά του «Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος Παιδικής Προστασίας» να κατασκευάσουν δώρα και να συσκευάσουν τα προϊόντα προς πώληση στο Χριστουγεννιάτικο Bazaar του Ιδρύματος
• Καθάρισαν το κτήριο του Ορφανοτροφείου «Μέλισσα» στη Θεσσαλονίκη.


Φιλανθρωπικό Εργο
Τα παιδιά και οι ανάγκες τους βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο της κοινωνικής δράσης της Citi. Στις σχετικές ενέργειες η Τράπεζα κάνει κοινωνούς και υποστηρικτές τους εργαζομένους και τους πελάτες της, στοχεύοντας στην ευαισθητοποίηση όλο και περισσότερων πολιτών. Μέσα στο 2009, η Citibank συνέχισε να υποστηρίζει το αναγνωρισμένο έργο της UNICEF, ενώ εισήγαγε ένα νέο πρόγραμμα για την
υποστήριξη του έργου των Συλλόγων ΕΛΠΙΔΑ και ΕΛΕΠΑΠ.

Περιβάλλον
Η διεθνής παρουσία της Citi, καθώς και η στενή επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες, τοποθετούν τον Οργανισμό σε εξέχουσα θέση στην ανάπτυξη καινοτόμου στρατηγικής για την κλιματική αλλαγή και πράσινων προϊόντων και υπηρεσιών. Σε όλες τις μονάδες της Citi, μειώνεται η κατανάλωση ενέργειας, νερού και άλλων υλικών, υποστηρίζονται επιχειρηματικές προτάσεις που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον, ενώ παράλληλα οι εργαζόμενοι εκπαιδεύονται για να συμβάλουν αποτελεσματικά, καθώς αποτελούν μια υπολογίσιμη κοινότητα με δυνατότητες συμβολής στην προστασία του περιβάλλοντος.

Το περιοδικό «Τhe Banker» απένειμε στη Citi το βραβείο της πλέον καινοτόμου τράπεζας ως προς την κλιματική αλλαγή. Επίσης η Citi κατετάγη 2η μεταξύ των τραπεζών στα «Green Ratings» του Newsweek.

Στην Ελλάδα, η περιβαλλοντική πολιτική της Citibank κινείται στις εξής κατευθύνσεις:
• Εξοικονόμηση Ενέργειας και Ολοκληρωμένη Διαχείριση Απορριμμάτων
• Πράσινη πολιτική προμηθειών
• Συμμετοχή & Ευαισθητοποίηση των εργαζομένων.

Στόχος είναι η μετρήσιμη μείωση των απορριμμάτων, η εξοικονόμηση πρώτων υλών και φυσικών πόρων (ενέργεια, νερό κ.λπ.), η ενημέρωση προσωπικού, συνεργατών, πελατών, προμηθευτών, καθώς και η υιοθέτηση «πράσινης» αγοραστικής πολιτικής.

Διαφορετικότητα
Το εργασιακό περιβάλλον στη Citi στηρίζεται στη διαφορετικότητα των ανθρώπων. Στόχος είναι οι εργαζόμενοι να εξελίσσονται βάσει της αξίας τους και οι μεταξύ τους σχέσεις να στηρίζονται στον αλληλοσεβασμό και την αξιοπρέπεια. Δέσμευση και επιθυμία της Τράπεζας είναι να αποτελεί το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον, όπου οι ευκαιρίες εξέλιξης είναι ευρείες και διαθέσιμες και όπου οι εργαζόμενοι ενθαρρύνονται στην επίτευξη των προσωπικών και των επαγγελματικών τους στόχων.

Η στρατηγική της Citi, όσον αφορά στη Διαφορετικότητα, επικεντρώνεται σε 4 τομείς: την υπευθυνότητα της Διοίκησης, την προσέλκυση ικανών ανθρώπων, την ανάπτυξη των ικανοτήτων των εργαζομένων και το εργασιακό περιβάλλον. Με αριθμητική βάση εργαζομένων που μπορεί να συγκριθεί με τον πληθυσμό μιας πόλης, η Διαφορετικότητα αποτελεί για τη Citi συνδυασμό πολυσυλλεκτικότητας, ευκαιριών και αξιοκρατίας. Η επίτευξη Διαφορετικότητας απαιτεί όχι μόνο την εφαρμογή καλών πολιτικών, αλλά ταυτόχρονα προσαρμοστικότητα, δέσμευση, όραμα και πειθαρχία. Εξίσου σημαντική είναι και η προσέλκυση ανθρώπων με «διαφορετικά» ταλέντα.

Οπως χαρακτηριστικά λέει ο A.D. McCarthy, Chief Diversity Officer, «Για τη Citi, η διαφορετικότητα στη σκέψη είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Αυτή επιτυγχάνεται, όμως, μόνο εάν οι εργαζόμενοι έχουν διαφορετικό υπόβαθρο, διαφορετική εμπειρία, διαφορετικές δεξιότητες. Ο Οργανισμός μας, με τη λειτουργία του σε περισσότερες από 140 χώρες, έχει επιτύχει πλούσια Διαφορετικότητα».

Banker's Review (T. 018)
« 1 2 »

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778