
Ενα νέο προϊόν της Eurobank, η ανακοίνωση νέων προϊόντων από τη Millennium Bank και μια «πλούσια», αν και γενική, ανακοίνωση της Τράπεζας Πειραιώς, δημιουργούν το κλίμα για ένα «πράσινο» φθινόπωρο. Διαθέτουν όμως οι τράπεζες ολοκληρωμένη στρατηγική για την αξιοποίηση της πράσινης ανάπτυξης; Το σύνολο των «πράσινων» χορηγήσεων είναι μια άγνωστη μεταβλητή για την ελληνική αγορά, καθώς τα διαθέσιμα στοιχεία από τις τράπεζες δεν είναι επαρκή ώστε να βγουν ποσοτικά και ποιοτικά συμπεράσματα.