Banker's Review Online - Interactive Επικοινωνία: Αναγκαία συνθήκη για τις τραπεζικές υπηρεσίες

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Banker's Review Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Interactive Επικοινωνία: Αναγκαία συνθήκη για τις τραπεζικές υπηρεσίες

24 Οκτωβρίου 2008 | 12:30 Γράφει ο Περικλής  Βανικιώτης Topics: Case Studies,e-banking,Interactive Marketing,Mobile banking,Special Reports,Έρευνες Σχετικές Εταιρίες: EUROBANK EFG ,LEO BURNETT,OMD HELLAS,ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ

Το ιδανικό target group για τα τραπεζικά προϊόντα συχνάζει στις online «γειτονιές» και οι χρηματοοικονομικοί οργανισμοί το έχουν ήδη αντιληφθεί... Ακόμα και μια πρόχειρη ματιά στις έρευνες για τα χαρακτηριστικά των χρηστών του internet είναι αρκετή για να διαπιστώσει κανείς πως οι τραπεζικές υπηρεσίες μοιάζουν το καταλληλότερο ίσως προϊόν για online διαφήμιση. Περισσότεροι από 2.000.000 χρήστες 18 έως και 40 ετών, στην πλειοψηφία τους ανωτέρου κοινωνικού επιπέδου με καταναλωτική δύναμη δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητοι και φυσικά δεν πέρασαν.


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778