Banker's Review Online - Σταύρος Ιωάννου, Τράπεζα Eurobank EFG: Η τράπεζα κοντά στον πελάτη με όποιον τρόπο και μέσο αυτός επιλέξει

Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Operations and IT

Σταύρος Ιωάννου, Τράπεζα Eurobank EFG: Η τράπεζα κοντά στον πελάτη με όποιον τρόπο και μέσο αυτός επιλέξει

9 Απριλίου 2012 | 09:03 Γράφει το Banker's Review  Editor Topics: e-banking,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Φεστιβάλ/Βραβεία

Σταύρος Ιωάννου, Τράπεζα Eurobank EFG

Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις στην αγορά τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών, με σκοπό την παροχή διαδραστικών και πολυκαναλικών υπηρεσιών που σχεδιάζονται από τον Τομέα e-business, έτσι ώστε η τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις νέες ανάγκες που δημιουργούνται.

Ο κύριος Σταύρος Ιωάννου είναι επικεφαλής της Γενικής Διεύθυνσης Εργασιών, Τεχνολογίας & Οργάνωσης, στην οποία υπάγεται και ο Τομέας e-business, μια στρατηγική επιλογή που έχει ως σκοπό τη δημιουργία excellence center στον όμιλο και focal point για την εξυπηρέτηση όλων των καναλιών του.

Επίσης στοχεύει στην καλύτερη εξυπηρέτηση και με ενιαίο τρόπο, των πελατών όλων των επιχειρηματικών μονάδων της τράπεζας και κατ’ επέκταση των θυγατρικών εξωτερικού. Όπως επισημαίνει μιλώντας στο "Banker's Review", τα τελευταία χρόνια υπάρχει σημαντική εξέλιξη στις παρεχόμενες υποδομές σε τηλεπικοινωνιακά και τεχνολογικά δίκτυα, εφαρμογές, συσκευές Η/Υ και κινητών, κ.α.

Αντίστοιχα διευρύνεται συνεχώς η αποδοχή και χρήση των τεχνολογιών αυτών από το κοινό, π.χ. χρήση smart phones, broadband internet. Στη Eurobank παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις στην αγορά τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών, με σκοπό την παροχή διαδραστικών και πολυκαναλικών υπηρεσιών που σχεδιάζονται από τον Τομέα e-business, έτσι ώστε η τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις νέες ανάγκες που δημιουργούνται και να είναι κοντά στον πελάτη, με όποιον τρόπο και μέσο αυτός επιλέξει να συνδιαλλαγεί μαζί της.

"Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που βασίζονται σε υποδομές Service Oriented Architectureόπως της Eurobank, μπορούν να δημιουργήσουν και να προβάλλουν μια συνολική εικόνα εξυπηρέτησης πελατείας μέσω καναλιών, με επίκεντρο την διαδραστικότητα και την ομοιογενή, ολοκληρωμένη εμπειρία των χρηστών οπουδήποτε αυτοί βρίσκονται και οποτεδήποτε επιθυμούν να εκτελέσουν τραπεζικές συναλλαγές. Μπορούν να προσφέρουν μια πληθώρα τραπεζικών συναλλαγών σε πολλαπλά κανάλια, να υποστηρίξουν συνέργειες μεταξύ διαφορετικών υπηρεσιών των καναλιών (e-banking, mobile banking, call center, ATMs,APSs), την προβολή ειδικών διαδικτυακών τραπεζικών προϊόντων, τη ‘’σύνθεση’’ νέων υπηρεσιών που βελτιώνουν συνεχώς την ποιότητα και την άνεση εξυπηρέτησης, να βοηθήσουν στην ενίσχυση της πράσινης ανάπτυξης και της ασφάλειας συναλλαγών (e-statements, e-alerts)".

ID
O Σταύρος Ε. Ιωάννου είναι ο Επικεφαλής Εργασιών, Τεχνολογίας & Οργάνωσης Ομίλου. Γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου το 1961. Έχει διατελέσει επικεφαλής στην Τράπεζα Barclays PLC με ευθύνη στους χώρους Retail, Private Banking & Operations.

Το 2003 εξελέγη μέλος του ΔΣ της Millennium Bank με ευθύνη στους τομείς Retail, PrivateBanking & Business Banking. Από το 2005 έως το 2008 θήτευσε ως Διευθύνων Σύμβουλος στην Τράπεζα Eurobank EFGA.D. Belgrade, στη Σερβία, της οποίας και παραμένει μέλος του ΔΣ μέχρι και σήμερα.

Κατέχει πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Πειραιά και Masters in Banking & Finance από το University of Wales, United Kingdom. Είναι μέλος του Institute of Bankers, UK, του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Τράπεζας Eurobank EFG.

Banker's Review (T. 026)

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778