Banker's Review Online - Tres Jolie!

Σάββατο, 6 Ιουνίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Retail Banking

Tres Jolie!

15 Απριλίου 2011 | 14:41 Γράφει η Ισαβέλλα  Ζαμπετάκη Topics: Innovation,Το κατάστημα του μέλλοντος

Tres Jolie!

Στο νέο concept store της BNP Paribas, οποιαδήποτε ομοιότητα με τραπεζικό κατάστημα είναι συμπτωματική.

Το κατάστημα 2 Opera θα μπορούσε να είναι γκαλερί έργων σύγχρονης τέχνης ή lounge ντιζαηνάτου ξενοδοχείου. Μέχρι πρότινος, δεν θα μπορούσε να αποτελεί σκηνικό τραπεζικών συναλλαγών παρά μόνο στα όνειρά μας. Ή, για την ακρίβεια, στα όνειρα των συμμετεχόντων σε σχετική έρευνα της BNP Paribas, τα αποτελέσματα της οποίας καθόρισαν την μορφή του.

Ο γάλλος αρχιτέκτονας Fabrice Ausset έδωσε νέα ζωή στο μεγαλοπρεπές ιστορικό κτίριο στον αριθμό 2 της οδού Opera, τοποθετώντας μια βόμβα χρωμάτων και σχημάτων στο εσωτερικό του. Κόκκινοι, πράσινοι, ροζ, μπλε και τιρκουάζ χρωματικοί τόνοι, έπιπλα και αντικείμενα μοντέρνου design, μια οροφή-κερήθρα και ένας τοίχος από πρασινάδα δημιουργούν ένα σκηνικό προχωρημένης αισθητικής όπου «εκτίθενται» έργα των Christophe Delcourt, Philippe Hurel, Paola Lenti, Christian Liaigre, India Mahdavi, Antonio Lupi,  Pierre Paulin and Philippe Starck. Αν κάποιος επρόκειτο να ληστέψει το συγκεκριμένο κατάστημα, στόχο του θα αποτελούσε ο διάκοσμος και όχι τα χρήματα.

Η ίδια η BNP ορίζει, βέβαια, κάπως διαφορετικά τους στόχους που θέτει μέσα από αυτό το «εργαστηριακό» υποκατάστημά της. Εστιάζει στη διαμόρφωση μιας διαφορετικής σχέσης με τον πελάτη και στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών. Η καινοτομία αποτελεί ένα μέσο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό και καταλαμβάνει κεντρική θέση στην στρατηγική της.

Σχετικές ενέργειες τον τελευταίο χρόνο περιλαμβάνουν την προώθηση της χρήσης του Mobile Internet, την παρουσία της BNP στο iPad και τη δημιουργία ενός «αφοσιωμένου» διαδικτυακού καταστήματος, του Νet Agence. Σαν αποτέλεσμα, 200.000 πελάτες της ΒΝΡ πραγματοποιούν τραπεζικές συναλλαγές μέσω κινητού κάθε μήνα, ενώ 2 εκατ. πελάτες χρησιμοποιούν το internet για τον ίδιο σκοπό.

Το κατάστημα των ονείρων τους
Όσον αφορά το ίδιο το κατάστημα, η ΒΝΡ διενήργησε έρευνα μεταξύ πελατών της και μη, ώστε να δημιουργήσει το 2 Opera ανάλογα με τις επιθυμίες τους. Το κατάστημα «των ονείρων» του κοινού, θα έπρεπε να διευκολύνει την ανθρώπινη επαφή μέσα σε φιλική ατμόσφαιρα και να συνδυάζει τους χώρους υποδοχής με γωνιές προσαρμοσμένες σε συγκεκριμένες απαιτήσεις. Οι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε προτιμούν να εξυπηρετηθούν από εκπρόσωπο της τράπεζας και πότε μέσω λύσεων καινοτόμου τεχνολογίας, επισημαίνει η Virginie Fauvel, Επικεφαλής E-Business της BNP Paribas.

Το κατάστημα έκτασης 1.900 τ.μ. περιλαμβάνει ένα lounge όπου το κοινό μπορεί να χαλαρώσει, να πιει καφέ και να σερφάρει στο internet μέσα από τα iPads της τράπεζας, έναν παιδότοπο αντίστοιχης αισθητικής, έναν εκθεσιακό χώρο, αίθουσες συναντήσεων και, τέλος, χώρο για τις παραδοσιακές τραπεζικές συναλλαγές.

Στο 2 Opera πραγματοποιείται ακόμα μία σειρά από εκδηλώσεις και workshops διάρκειας μισής ώρας, με στόχο την ενημέρωση αρχαρίων και προχωρημένων γύρω από θέματα χρηματοοικονομικού ενδιαφέροντος. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η ΒΝΡ δίνει βαρύτητα στην εξυπηρέτηση της διεθνούς της πελατείας, η οποία αντιπροσωπεύει άλλωστε το 60% της συνολικής πελατειακής βάσης του καταστήματος. Να προβλέψουμε την εμφάνιση ενός νέου ρεύματος θεματικού τουρισμού, με επίκεντρο την τραπεζική υψηλής αισθητικής;

Banker's Review (T. 021)

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778