Banker's Review Online - Youth Products: «Χτίζοντας» μια σχέση ζωής

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Banker's Review Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Retail Banking

Youth Products: «Χτίζοντας» μια σχέση ζωής

3 Δεκεμβρίου 2008 | 11:47 Γράφει ο Νίκος  Τσίτσας Topics: Development,Innovation,Retail,Special Reports,Νέα Προϊόντα

Τα τραπεζικά προϊόντα για τη νεολαία και η επιδίωξη μιας «πιστής» σχέσης μεταξύ του χρηματοπιστωτικού οργανισμού και του νεότερου ηλικιακά καταναλωτικού κοινού αποτελούν την κύρια πηγή μελλοντικής ανάπτυξης μίας τράπεζας. Η σχέση των καταναλωτών με τα χρήματα διαμορφώνεται στην παιδική τους ηλικία. Από πολύ μικρά τα παιδιά μαθαίνουν την έννοια της αποταμίευσης και τα τελευταία χρόνια καλούνται να αντεπεξέλθουν στις νέες ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί για την επικοινωνία τους με τις τράπεζες.


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778