Banker's Review Online - Μια νέα κινητή τράπεζα που αλλάζει την τραπεζική και τον πελάτη

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Strategy and Development

Μια νέα κινητή τράπεζα που αλλάζει την τραπεζική και τον πελάτη

13 Σεπτεμβρίου 2012 | 09:07 Γράφει το Banker's Review  Editor Topics: e-banking,Multichannel Strategy

Μια νέα κινητή τράπεζα που αλλάζει την τραπεζική και τον πελάτη

Δεν είναι μυστικό ότι ο Brett King δεν αρέσκεται στον κλασικό τύπο καταστημάτων. Με την ίδρυση της Movenbank, όχι μόνο στοιχηματίζει στην κατάργησή τους, αλλά δίνει και το έναυσμα για την επιβράβευση των τραπεζικών πελατών με καλή χρηματοοικονομική συμπεριφορά.

Τα τελευταία χρόνια, ο Brett King, γνωστός συγγραφέας και σύμβουλος τραπεζών (θεωρούμενος ‘guru’ του Internet banking και keynote ομιλητής στο Bank Management Conference του 2010) έχει εμφανιστεί σε διάφορα συνέδρια ανά τον κόσμο για να υποστηρίξει τεκμηριωμένα το «τέλος του καταστήματος» και την αντικατάστασή του από την ηλεκτρονική παράδοση τραπεζικών υπηρεσιών, και ειδικότερα μέσω κινητών τηλεφώνων. Μάλιστα, αυτό μπορεί σε λίγο να το κάνει πράξη και ο ίδιος…

Σήμερα διατελεί ιδρυτής και πρόεδρος μιας νέας startup πρωτοβουλίας, της Movenbank στις ΗΠΑ, με στόχο την παροχή στους πελάτες μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής τραπεζικής εμπειρίας - που όχι μόνο δεν περιλαμβάνει καταστήματα και ATMs - αλλά και καμία απολύτως φυσική παρουσία ή επαφή. Όπως εξηγεί ο King, οι πελάτες θα έρχονται σε επαφή με το «κατάστημα» μέσω των κινητών τους τηλεφώνων και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών, για να καταθέσουν χρήματα, να κάνουν μία ανάληψη ή να δουν το υπόλοιπο του λογαριασμού τους.

Θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να δούμε πώς οι κανονιστικές αρχές θα αντιμετωπίσουν την πρώτη mobile τράπεζα, δεδομένου ότι οι κανόνες σχετικά με τις mobile οικονομικές συναλλαγές είναι ακόμα απροσδιόριστοι. Η Movenbank, ουσιαστικά δεν είναι τράπεζα, καθώς η The Bancorp Bank θα παρέχει τις βασικές τραπεζικές υπηρεσίες στους πελάτες. Ωστόσο ο King ισχυρίζεται ότι η Movenbank είναι σύννομη με τις αρμοδιότητες του Γραφείου Προστασίας Τραπεζικών Πελατών (Consumer Financial Protection Bureau), ενώ βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Κεντρική Τράπεζα και το Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών της Νέας Υόρκης, που ήδη επιβλέπουν την Bancorp Bank.

Λειτουργεί ως τράπεζα;
Από τη στιγμή που η Movenbank δεν έχει τραπεζική άδεια, συνεργάζεται σήμερα με τραπεζικά ιδρύματα που βρίσκονται «πίσω από την κουρτίνα», όπως η Bancorp Bank, που θα παρέχει τον τραπεζικό λογαριασμό. «Με άλλα λόγια, θα έχουμε έναν βασικό συνεργάτη, που θα παρέχει έναν λογαριασμό – πιστοποιημένο από την FDIC – αλλά όλες οι επαφές του πελάτη θα γίνονται μέσω της Movenbank. Θα διαχειριζόμαστε τις καθημερινές σχέσεις με τον πελάτη και η τράπεζα πίσω από αυτό προφανώς εξασφαλίζει και διατηρεί τις καταθέσεις ακολουθώντας φυσικά τις σχετικές οδηγίες. Ωστόσο δεν θα υπάρχει καμία ανάγκη απευθείας επαφής του πελάτη με την τράπεζα», δήλωσε ο King.

Contactless και NFC επαφή
Η διοικητική ομάδα της Movenbank εξετάζει δύο βασικούς μηχανισμούς κατάθεσης χρημάτων. Ο πρώτος θα είναι η μεταφορά χρημάτων από άλλη τράπεζα και ο δεύτερος μέσω remote deposit capture που θα λανσαριστεί μέσα στο χρόνο (σσ: πρόκειται για μια διαδικασία όπου ο πελάτης σκανάρει την επιταγή και τη στέλνει μέσω Internet στην τράπεζα, και που έχει νομιμοποιηθεί στις ΗΠΑ από το 2004).

Σε ό,τι αφορά τις αναλήψεις, ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει μέσω του κινητού του τηλεφώνου contactless συναλλαγές σε συνεργαζόμενα εμπορικά καταστήματα ή ATM. «Ένας από τους λόγους που πραγματοποιούμε το λανσάρισμα στη Νέα Υόρκη είναι γιατί ήδη υπάρχουν πολλά τέτοια σημεία πρόσβασης, όπου μπορεί κανείς να κάνει ανάληψη χρημάτων χωρίς κάρτα. Αυτός ο τρόπος ανάληψης λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια σε χώρες όπως η Κένυα και η Κίνα, δεν είναι νέα τεχνολογία.

Οι ΗΠΑ έχουν μείνει λίγο πίσω όσον αφορά στην ενσωμάτωση του τηλεφώνου στο ATM», σημειώνει χαρακτηριστικά ο Brett King. Προφανώς μέσα στα επόμενα χρόνια οι λιανέμποροι θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία Near Field Communication (NFC), κυρίως γιατί η Visa και η MasterCard το απαιτούν, ενώ και όλα τα νέα σημεία POS φαίνεται ότι ξεκινούν να την αποδέχονται. Ωστόσο η Movenbank θα παρέχει επιπλέον υπηρεσίες στους πελάτες της που δεν διαθέτουν τηλέφωνο με τεχνολογία NFC, όπως για παράδειγμα αυτοκόλλητα ή άλλου είδους contactless τεχνολογίες που θα εφαρμόζονται στο πίσω μέρος του τηλεφώνου τους προσφέροντας τις ίδιες δυνατότητες με ένα τηλέφωνο NFC.

Καινοτόμο (;) μοντέλο διαχείρισης κινδύνων
Η Movenbank έχει επενδύσει σε ένα μοντέλο διαχείρισης κινδύνων και credit scoring, ονόματι CRED, το οποίο – σύμφωνα με τον King – αποτελεί ένα μοντέλο δέσμευσης. Ο King υποστηρίζει ότι «το CRED πηγαίνει πολύ πέρα από τις κλασικές οδούς που χρησιμοποιούνται στην αξιολόγηση του ρίσκου, καθώς αντιληφθήκαμε ότι σήμερα υπάρχει μεγάλη δυσφορία στις τάξεις των πελατών, λόγω των γραφειοκρατικών διαδικασιών που απαιτούνται για την αξιολόγηση (πχ. η ντιρεκτίβα Know Your Customer-KYC).

Πρώτα απ’ όλα η χειρόγραφη εργασία γύρω από τις διαδικασίες που επιβάλλει η KYC είναι ακριβή και καθόλου παραγωγική. Επίσης, αν κάποιος αιτηθεί για μια πιστωτική κάρτα στις ΗΠΑ σε μια τράπεζα όπως η Citibank, έχει 70% πιθανότητες να απορριφθεί το αίτημά του βάσει του credit rating που έχει με την τράπεζα. Σκεφτήκαμε λοιπόν ότι μια διαδικασία με την οποία βάζεις τον πελάτη να συμπληρώνει χαρτιά και τελικά να τον απορρίπτεις, δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσουμε τις σχέσεις μας με τους πελάτες μας.

Θέλαμε μια εντελώς διαφανή μέτρηση που θα λέει στον πελάτη πώς ακριβώς πρέπει να συμπεριφέρεται χρηματοοικονομικά, σε ποιο σημείο βρίσκεται η χρηματοοικονομική του «υγεία», έτσι ώστε όταν λαμβάνει σωστές αποφάσεις να αυξάνεται το σκορ του στο μοντέλο CRED, ενώ αντίθετα όταν λαμβάνει λανθασμένες να μειώνεται. Μετράμε το ρίσκο ή την αξία της σχέσης μας σε βάθος χρόνου έτσι ώστε αν ο πελάτης μειώσει την έκθεσή του στο ρίσκο ή συμπεριφερθεί με ένα πιο συνετό τρόπο, να έχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε καλύτερους όρους».

Το CRED score είναι ένας διαφανής μηχανισμός μεταξύ του πελάτη και του οργανισμού σε επίπεδο μέτρησης της αξίας της σχέσης.  «Προφανώς χρησιμοποιούμε τις υπάρχουσες μετρικές που υφίστανται, όπως το credit score, και τοποθετούμε τα στοιχεία σε πίνακες τύπου μάτριξ. Στη συνέχεια κοιτάμε τη συμπεριφορά.

Τα τελευταία χρόνια, ο Brett King, γνωστός συγγραφέας και σύμβουλος τραπεζών (θεωρούμενος ‘guru’ του Internet banking και keynote ομιλητής στο Bank Management Conference του 2010) έχει εμφανιστεί σε διάφορα συνέδρια ανά τον κόσμο για να υποστηρίξει τεκμηριωμένα το «τέλος του καταστήματος» και την αντικατάστασή του από την ηλεκτρονική παράδοση τραπεζικών υπηρεσιών, και ειδικότερα μέσω κινητών τηλεφώνων. Μάλιστα, αυτό μπορεί σε λίγο να το κάνει πράξη και ο ίδιος…

Σήμερα διατελεί ιδρυτής και πρόεδρος μιας νέας startup πρωτοβουλίας, της Movenbank στις ΗΠΑ, με στόχο την παροχή στους πελάτες μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής τραπεζικής εμπειρίας - που όχι μόνο δεν περιλαμβάνει καταστήματα και ATMs - αλλά και καμία απολύτως φυσική παρουσία ή επαφή. Όπως εξηγεί ο King, οι πελάτες θα έρχονται σε επαφή με το «κατάστημα» μέσω των κινητών τους τηλεφώνων και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών, για να καταθέσουν χρήματα, να κάνουν μία ανάληψη ή να δουν το υπόλοιπο του λογαριασμού τους.

Θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να δούμε πώς οι κανονιστικές αρχές θα αντιμετωπίσουν την πρώτη mobile τράπεζα, δεδομένου ότι οι κανόνες σχετικά με τις mobile οικονομικές συναλλαγές είναι ακόμα απροσδιόριστοι. Η Movenbank, ουσιαστικά δεν είναι τράπεζα, καθώς η The Bancorp Bank θα παρέχει τις βασικές τραπεζικές υπηρεσίες στους πελάτες. Ωστόσο ο King ισχυρίζεται ότι η Movenbank είναι σύννομη με τις αρμοδιότητες του Γραφείου Προστασίας Τραπεζικών Πελατών (Consumer Financial Protection Bureau), ενώ βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Κεντρική Τράπεζα και το Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών της Νέας Υόρκης, που ήδη επιβλέπουν την Bancorp Bank.

Λειτουργεί ως τράπεζα;
Από τη στιγμή που η Movenbank δεν έχει τραπεζική άδεια, συνεργάζεται σήμερα με τραπεζικά ιδρύματα που βρίσκονται «πίσω από την κουρτίνα», όπως η Bancorp Bank, που θα παρέχει τον τραπεζικό λογαριασμό. «Με άλλα λόγια, θα έχουμε έναν βασικό συνεργάτη, που θα παρέχει έναν λογαριασμό – πιστοποιημένο από την FDIC – αλλά όλες οι επαφές του πελάτη θα γίνονται μέσω της Movenbank. Θα διαχειριζόμαστε τις καθημερινές σχέσεις με τον πελάτη και η τράπεζα πίσω από αυτό προφανώς εξασφαλίζει και διατηρεί τις καταθέσεις ακολουθώντας φυσικά τις σχετικές οδηγίες. Ωστόσο δεν θα υπάρχει καμία ανάγκη απευθείας επαφής του πελάτη με την τράπεζα», δήλωσε ο King.

Contactless και NFC επαφή
Η διοικητική ομάδα της Movenbank εξετάζει δύο βασικούς μηχανισμούς κατάθεσης χρημάτων. Ο πρώτος θα είναι η μεταφορά χρημάτων από άλλη τράπεζα και ο δεύτερος μέσω remote deposit capture που θα λανσαριστεί μέσα στο χρόνο (σσ: πρόκειται για μια διαδικασία όπου ο πελάτης σκανάρει την επιταγή και τη στέλνει μέσω Internet στην τράπεζα, και που έχει νομιμοποιηθεί στις ΗΠΑ από το 2004).

Σε ό,τι αφορά τις αναλήψεις, ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει μέσω του κινητού του τηλεφώνου contactless συναλλαγές σε συνεργαζόμενα εμπορικά καταστήματα ή ATM. «Ένας από τους λόγους που πραγματοποιούμε το λανσάρισμα στη Νέα Υόρκη είναι γιατί ήδη υπάρχουν πολλά τέτοια σημεία πρόσβασης, όπου μπορεί κανείς να κάνει ανάληψη χρημάτων χωρίς κάρτα. Αυτός ο τρόπος ανάληψης λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια σε χώρες όπως η Κένυα και η Κίνα, δεν είναι νέα τεχνολογία.

Οι ΗΠΑ έχουν μείνει λίγο πίσω όσον αφορά στην ενσωμάτωση του τηλεφώνου στο ATM», σημειώνει χαρακτηριστικά ο Brett King. Προφανώς μέσα στα επόμενα χρόνια οι λιανέμποροι θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία Near Field Communication (NFC), κυρίως γιατί η Visa και η MasterCard το απαιτούν, ενώ και όλα τα νέα σημεία POS φαίνεται ότι ξεκινούν να την αποδέχονται. Ωστόσο η Movenbank θα παρέχει επιπλέον υπηρεσίες στους πελάτες της που δεν διαθέτουν τηλέφωνο με τεχνολογία NFC, όπως για παράδειγμα αυτοκόλλητα ή άλλου είδους contactless τεχνολογίες που θα εφαρμόζονται στο πίσω μέρος του τηλεφώνου τους προσφέροντας τις ίδιες δυνατότητες με ένα τηλέφωνο NFC.

Καινοτόμο (;) μοντέλο διαχείρισης κινδύνων
Η Movenbank έχει επενδύσει σε ένα μοντέλο διαχείρισης κινδύνων και credit scoring, ονόματι CRED, το οποίο – σύμφωνα με τον King – αποτελεί ένα μοντέλο δέσμευσης. Ο King υποστηρίζει ότι «το CRED πηγαίνει πολύ πέρα από τις κλασικές οδούς που χρησιμοποιούνται στην αξιολόγηση του ρίσκου, καθώς αντιληφθήκαμε ότι σήμερα υπάρχει μεγάλη δυσφορία στις τάξεις των πελατών, λόγω των γραφειοκρατικών διαδικασιών που απαιτούνται για την αξιολόγηση (πχ. η ντιρεκτίβα Know Your Customer-KYC).

Πρώτα απ’ όλα η χειρόγραφη εργασία γύρω από τις διαδικασίες που επιβάλλει η KYC είναι ακριβή και καθόλου παραγωγική. Επίσης, αν κάποιος αιτηθεί για μια πιστωτική κάρτα στις ΗΠΑ σε μια τράπεζα όπως η Citibank, έχει 70% πιθανότητες να απορριφθεί το αίτημά του βάσει του credit rating που έχει με την τράπεζα. Σκεφτήκαμε λοιπόν ότι μια διαδικασία με την οποία βάζεις τον πελάτη να συμπληρώνει χαρτιά και τελικά να τον απορρίπτεις, δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσουμε τις σχέσεις μας με τους πελάτες μας.

Θέλαμε μια εντελώς διαφανή μέτρηση που θα λέει στον πελάτη πώς ακριβώς πρέπει να συμπεριφέρεται χρηματοοικονομικά, σε ποιο σημείο βρίσκεται η χρηματοοικονομική του «υγεία», έτσι ώστε όταν λαμβάνει σωστές αποφάσεις να αυξάνεται το σκορ του στο μοντέλο CRED, ενώ αντίθετα όταν λαμβάνει λανθασμένες να μειώνεται. Μετράμε το ρίσκο ή την αξία της σχέσης μας σε βάθος χρόνου έτσι ώστε αν ο πελάτης μειώσει την έκθεσή του στο ρίσκο ή συμπεριφερθεί με ένα πιο συνετό τρόπο, να έχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε καλύτερους όρους».

Το CRED score είναι ένας διαφανής μηχανισμός μεταξύ του πελάτη και του οργανισμού σε επίπεδο μέτρησης της αξίας της σχέσης.  «Προφανώς χρησιμοποιούμε τις υπάρχουσες μετρικές που υφίστανται, όπως το credit score, και τοποθετούμε τα στοιχεία σε πίνακες τύπου μάτριξ. Στη συνέχεια κοιτάμε τη συμπεριφορά.


Παρακολουθούμε τη συμπεριφορά δαπανών και καταθέσεων του πελάτη. Ένα από τα προβλήματα με το υπάρχον σύστημα credit score είναι ότι είναι ένας δείκτης που καθυστερεί. Τα credit agencies γενικά μαθαίνουν το πρόβλημα 60 ή 90 μέρες αφότου αυτό παρουσιάστηκε. Εμείς προτιμούμε να κοιτάμε τη συμπεριφορά του πελάτη και την πιθανότητα να κάνει default, αναλύοντας την καταναλωτική του συμπεριφορά, είτε αυτή έχει να κάνει με το αν πληρώνει τους λογαριασμούς του στην ώρα τους είτε με το πόσα χρήματα μένουν το τέλος κάθε μήνα στο λογαριασμό του.

Πιστεύουμε ότι είναι πολύ μικρότερο ρίσκο σε σχέση με τη διαδικασία των τραπεζών, οι οποίες κατά κύριο λόγο βασίζονται σε έναν καθυστερημένο δείκτη», εξηγεί ο Κing. Πολύ σημαντική καινοτομία επίσης είναι η αναγνώριση της συμπεριφοράς του πελάτη και η αξιοποίηση των δεδομένων που βρίσκονται στα κοινωνικά δίκτυα. Σκεφτείτε το πρόβλημα όταν κάποιος χρησιμοποιεί μια ψευδή ή σύνθετη ταυτότητα τη στιγμή που αιτείται το άνοιγμα ενός τραπεζικού λογαριασμού.

Μπορεί με δόλο να έχει μια πολύ πειστική ψευδή ταυτότητα ή να μπορεί να εκτυπώσει μερικά statements τραπεζών, λογαριασμούς κοινής ωφέλειας και να τους καταθέσει στην τράπεζα, έτσι ώστε να δείχνουν πειστικά και αποδεκτά - από την σκοπιά της ΚΥC. Η Movenbank την ίδια στιγμή θα παρακολουθεί τη δράση του πελάτη στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook και το Twitter, και θα είναι σε θέση να αξιολογήσει αν τα στοιχεία είναι πραγματικά, βασιζόμενη στην επικοινωνία του συγκεκριμένου πελάτη με τους φίλους του και το δίκτυό του.

Από την άλλη, για όσους δεν έχουν παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, η Movenbank θα χρησιμοποιεί παραδοσιακούς μηχανισμούς και -σε ό,τι αφορά τη συμπεριφορά- θα εξετάζει τα συνολικά χρηματοοικονομικά δεδομένα που επιτρέπεται να έχει πρόσβαση. Και όσο περισσότερο εμπλέκεται ο πελάτης με τη χρήση των υπηρεσιών της Movenbank, τόσο περισσότερα δεδομένα για την καθημερινή του συμπεριφορά θα αποκτά η «τράπεζα».

Επιτόκιο ανάλογο με τη συμπεριφορά του πελάτη
«Θέλουμε να προτρέψουμε τον πελάτη να συμπεριφέρεται συνετά, να είναι χρηματοοικονομικά σταθερός και να κερδίσει μέσω της αποταμίευσης, μειώνοντας φυσικά την έκθεσή του στον κίνδυνο. Όσο αυξάνεται το score στο μοντέλο CRED, τόσο καλύτερα επιτόκια θα απολαμβάνει ο πελάτης, τόσο μικρότερα ποσά θα πληρώνει για τις υπηρεσίες που αποκομίζει από τη Movenbank, κοκ.

Επιπρόσθετα, αν χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα και προτρέπει με επιτυχία τους φίλους του σε αυτά να χρησιμοποιούν την Movenbank, εμείς τον ανταμείβουμε μέσω συγκεκριμένων μηχανισμών με πρόσβαση σε περιορισμένη πίστωση. Ουσιαστικά, αντισταθμίζουμε την αξία απόκτησης ενός νέου πελάτη με το κόστος αναβάθμισης ενός υπάρχοντος λογαριασμού», υποστηρίζει ο Brett King.

Πολιτική πίστωσης
Η πολιτική πίστωσης της Movenbank θα ξεκινήσει πολύ συγκρατημένα στην αρχή. Θα εστιάζει κυρίως σε ένα overdraft όμοιο με αυτό των πιστωτικών καρτών. Καθώς οι πελάτες θα εξελίσσουν ολοένα και πιο πολύ τη σχέση τους με την Movenbank και φυσικά τη χρηματοοικονομική τους συμπεριφορά, ενδέχεται να χρειάζονται μια πίστωση διαθέσιμη. Δεν θα υπάρχει διαδικασία αίτησης, καθώς ο ίδιος ο πελάτης θα γνωρίζει, βάσει της συμπεριφοράς του, αν δικαιούται πρόσβαση σε πίστωση ή όχι. «Δεν θα υπάρχει πεδίο για να κάνεις αίτηση…και αυτή στη συνέχεια να απορριφθεί. Δεν εστιάζουμε στον δανεισμό ή στην πώληση προϊόντων. Αυτό που κάνουμε είναι να δίνουμε τη δυνατότητα καθημερινών τραπεζικών συναλλαγών», ισχυρίζεται ο King.

Και πώς θα γίνει κερδοφόρος η Movenbank; 
Καταρχήν η Movenbank δεν έχει κανένα «κόστος διανομής» που έχουν οι παραδοσιακές τράπεζες.
O Βrett King υπολογίζει ότι με 50.000 πελάτες που θα πραγματοποιούν λίγες συναλλαγές κάθε εβδομάδα, και βάσει της τιμής που θα χρεώνει η Movenbank για τις υπηρεσίες της, θα είναι ιδιαίτερα κερδοφόρα, εξηγώντας ότι «η θεμελιώδης διαφορά μας είναι το κόστος διανομής των υπηρεσιών μας, που είναι πολύ μικρότερο από μια παραδοσιακή τράπεζα.

Μιλάμε για μια πολύ χαμηλή (και χαμηλότερη των παραδοσιακών τραπεζών) τιμή που θα πληρώνει ο πελάτης για να λαμβάνει τις υπηρεσίες μας. Και πάλι όμως, λόγω του ότι το κόστος μας είναι πολύ χαμηλό, θα έχουμε σημαντικό περιθώριο κέρδους».

Banker's Review (T. 028)
« 1 2 »

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778