Banker's Review Online - Ασπα Παπαδοπούλου, Geniki Bank: Ενημερωμένος, άρα δύσκολος ο τραπεζικός πελάτης σήμερα

Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ασπα Παπαδοπούλου, Geniki Bank: Ενημερωμένος, άρα δύσκολος ο τραπεζικός πελάτης σήμερα

24 Σεπτεμβρίου 2010 | 16:44 Γράφει το Banker's Review  Editor Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα Σχετικές Εταιρίες: GENIKI BANK

Ασπα Παπαδοπούλου, Geniki Bank

Η Ασπα Παπαδοπούλου, Επικεφαλής Διεύθυνσης Μάρκετινγκ & Συνέργειες της Geniki Bank μιλά στο Banker’s Review για τις ιδιαιτερότητες της τραπεζικής επικοινωνίας σήμερα.

Banker's Review: Ποιες είναι, κατά την άποψή σας, οι κυριότερες παράμετροι στο χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ τράπεζας και πελατών;

Ασπα Παπαδοπούλου:
Οι σχέσεις, οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες των πελατών έχουν διαφοροποιηθεί, εν συγκρίσει με το παρελθόν, ακολουθώντας τις απαιτήσεις των καιρών για σαφή ενημέρωση μέσα σε ένα πολύπλοκο περιβάλλον.

Οι πελάτες δεν επιδιώκουν πλέον τις ευκαιριακές λύσεις και προτάσεις αλλά τη συνέπεια και το κύρος, που οφείλουν να φέρουν οι τράπεζες. Επιθυμούν σαφή και ξεκάθαρη επικοινωνία με την τράπεζα που συναλλάσσονται, τόσο σε όρους προϊοντικών χαρακτηριστικών και συμβάσεων, όσο και σε όρους επικοινωνιακού υλικού και διαφήμισης. Η συνέπεια, η αξιοπιστία και η υπεύθυνη στάση του τραπεζικού οργανισμού απέναντι στους πελάτες είναι υψίστης σημασίας. Το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και οι προσωποποιημένες λύσεις συντελούν στο χτίσιμο μιας ισχυρής σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του πελάτη και της τράπεζας.

Banker's Review: Πιστεύετε ότι τα δημοσιεύματα του ξένου και ελληνικού τύπου για τις τράπεζες επηρεάζουν τη σχέση της τράπεζας με τους πελάτες της; Ποια είναι γενικότερα η άποψη σας για την αντιμετώπιση των τραπεζών από τα media, ειδικά μετά τις αναταραχές των τελευταίων ετών στο τραπεζικό σύστημα;

Ασπα Παπαδοπούλου:
Η αλήθεια είναι πως το θέμα «Τράπεζες» έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλές τα τελευταία χρόνια, με εκτενή δημοσιεύματα και μεγάλη μερίδα τηλεοπτικού χώρου και χρόνου να αφιερώνονται σε αυτό. Η ειδησεογραφία κατά την τελευταία περίοδο, επικεντρώνεται σε μέγιστο βαθμό στις εξελίξεις του οικονομικού περιβάλλοντος της χώρας μας, στα μέτρα που λαμβάνονται, σε αυτά που θα ληφθούν και στον καθοριστικό ρόλο των τραπεζών στη διαμόρφωση της νέας πραγματικότητας.

Θέματα όπως οι αξιολογήσεις τραπεζών, σενάρια συγχωνεύσεων, συμμετοχή στα κρατικά προγράμματα, ακόμη και τα τραπεζικά αποτελέσματα αποτελούν καθημερινό κομμάτι του ειδησεογραφικού προγράμματος. Ο μέσος καταναλωτής έχει σχεδόν εξοικειωθεί με οικονομικούς όρους (spread, cost of risk, cost of funds) που παλαιότερα ήταν άγνωστοι και τελείως έξω από την καθημερινότητά του.

Αν ανατρέξουμε «ιστορικά» στο θέμα «Τράπεζες» σε συνάρτηση με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται η κοινή γνώμη το ρόλο τους, βλέπουμε μία πορεία από την αμφισβήτηση και απόρριψη στην αποδοχή και τη θετική αξιολόγηση.

Πιο συγκεκριμένα, στην αρχή βιώσαμε μία έντονη αμφισβήτηση, η οποία κάποιες φορές οδηγούσε σε πλήρη ακύρωση του ρόλου των τραπεζών στον οικονομικό, κοινωνικό και επιχειρηματικό στίβο της χώρας. Οπως συμβαίνει πάντα σε περιπτώσεις έντασης και αντίδρασης, η αμφισβήτηση αυτή -με αρωγό τη σωστή, ψύχραιμη και έγκυρη ενημέρωση- έδωσε τη θέση της στη ρεαλιστική αξιολόγηση του ρόλου των τραπεζών και της σημαντικότητάς τους στη διαμόρφωση του τοπίου της αγοράς και όχι μόνο.

Εν κατακλείδι, με δεδομένο ότι ως χώρα διανύουμε μία περίοδο επαναπροσδιορισμού με ότι αυτό σημαίνει για όλους τους θεσμούς που συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση της ζωής μας, έτσι και οι τράπεζες μπήκαν στο μικροσκόπιο των media. Αυτή η εστίαση κάποιες φορές έφερε στην επιφάνεια και μεγέθυνε τα όποια αρνητικά σημεία ή κενά, στο τέλος όμως αποτυπώθηκε με ακρίβεια η σημαντικότητα του ρόλου τους τόσο στη διαχείριση αυτής της περιόδου όσο και στην εξέλιξη του τόπου.

Banker's Review: Τι είδους εχέγγυα δημιουργεί η συνεργασία με έναν ξένο τραπεζικό όμιλο, όσον αφορά το ελληνικό κοινό;

Ασπα Παπαδοπούλου:
Η GENIKI Bank, ως μέλος του ομίλου της Societe Generale, συμμετέχει ενεργά στο πολυ-πολιτισμικό ψηφιδωτό του ομίλου: 82 χώρες, 122 εθνικότητες, 163.000 εργαζόμενοι και περισσότεροι από 30 εκατομμύρια ικανοποιημένοι πελάτες. Μια παγκόσμια τράπεζα προσφέρει ασφάλεια, αξιοπιστία και ευχέρεια ευκολότερης και αποτελεσματικότερης προσαρμογής σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον, ακόμη και σε περιόδους κρίσης.
Ολα τα παραπάνω αξιολογούνται από το ελληνικό κοινό, ιδιώτες και επιχειρήσεις, ειδικά στην περιορισμένη δημοσιοοικονομικά εποχή που διανύουμε. Οι πελάτες μας αναζητούν σταθερότητα, αξιοπιστία και στήριξη, τα οποία φυσικά μπορεί και τους προσφέρει η GENIKI Bank, μέσα από τη δύναμη και την ασφάλεια μιας παγκόσμιας τράπεζας, όπως η Societe Generale.

Banker's Review (T. 018)

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778