Banker's Review Online - Meet Me on YouTube

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Meet Me on YouTube

10 Ιουνίου 2010 | 14:00 Γράφει ο Γιώργος  Γαβριήλ Topics: Analysis Σχετικές Εταιρίες: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Γιώργος Γαβριήλ, Τράπεζα Πειραιώς

H αμεσότητα της επικοινωνίας των τραπεζών μπορεί να διευκολυνθεί μέσω καναλιών κοινωνικής δικτύωσης, όπως αποδεικνύει η προσέγγιση της Τράπεζας Πειραιώς.

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) γνωρίζουν τεράστια άνθιση και έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο και τη φύση της online επικοινωνίας. Το Internet έχει ξεφύγει για τα καλά πλέον από τη φάση όπου ένα brand παράγει content το οποίο και τροφοδοτεί χωρίς αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες του μέσω της ιστοσελίδας του. Τώρα, πλέον, οι χρήστες αποτελούν τον πυρήνα της παραγωγής content και της ανάδειξης της θεματολογίας που κρίνεται σχετική και σημαντική.

Επιπρόσθετα, η παρουσία ενός Οργανισμού δεν περιορίζεται στα στενά όρια του site του, αλλά συνυπάρχει με τα γραφόμενα των χρηστών γι’ αυτόν. Η αγοραστική απόφαση ενός χρήστη δεν βασίζεται αποκλειστικά στις πληροφορίες που βρίσκει σε επίσημες πηγές και μεγάλη βαρύτητα αποκτά πλέον η γνώμη του κοινωνικού του περίγυρου με τον οποίο και συναναστρέφεται μέσω των πλατφορμών Κοινωνικής Δικτύωσης σε καθημερινή βάση.

Banks @ social media
Ποια η θέση των Οργανισμών σε ότι αφορά στις νέες αυτές πρακτικές; Ορισμένοι επιλέγουν να εθελοτυφλούν και να συνεχίζουν να λειτουργούν σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα και ορισμένοι αναγνωρίζουν τη νέα αυτή πραγματικότητα και προσαρμόζονται αναλόγως.

Στο εξωτερικό, η τάση αυτή έχει μετατραπεί σε δόκιμη επιχειρηματική πρακτική ακόμα και στον «συντηρητικό» τραπεζικό χώρο, με τράπεζες όπως η Bank of America ή η ING Direct να έχουν έντονη παρουσία σε μέσα όπως το Τwitter και το Facebook. Τι προσφέρουν οι τράπεζες μέσα από τα κανάλια αυτά και τι ευκαιρίες δημιουργούνται;

Το Τwitter προσφέρεται, λόγω της αμεσότητάς του, για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης και λειτουργεί παράλληλα με τα παραδοσιακά κανάλια υποστήριξης όπως το call center. Προσφέρεται, επίσης, για ανακοινώσεις νέων και ειδήσεων, προσφορών και εκπτώσεων σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Από την άλλη, το Facebook, έχοντας περισσότερο ψυχαγωγικό χαρακτήρα, προσφέρεται για να αναπτύξεις με τους πελάτες σου μια πιο χαλαρή και ανθρώπινη σχέση, ανταλλάσσοντας μαζί τους χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές, ιδέες και απόψεις.

Η Τράπεζα Πειραιώς ξεκινά τώρα τα πρώτα της βήματα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, έχοντας παρουσία τόσο στο Facebook (με τη winbank page της) όσο και στο Τwitter με το winbank_tweets λογαριασμό της. Διαθέτει επίσης κανάλι στο YouTube όπου οι χρήστες μπορούν να βρουν τηλεοπτικές διαφημίσεις της τράπεζας (τρέχουσες αλλά και αρχειακό υλικό), όπως επίσης και video tutorials για προϊόντα και υπηρεσίες της τράπεζας.

Στόχος μας είναι να παράγουμε content στο οποίο οι χρήστες μας θα βρίσκουν πραγματική αξία. Nα δημιουργήσουμε σταδιακά κοινότητες όπου ο καθένας θα αισθανθεί άνετα να απευθυνθεί σε εμάς σε απλή καθημερινή γλώσσα για κάποιο πρόβλημα ή ερώτηση, και εμείς να του απαντήσουμε χωρίς να χρησιμοποιήσουμε δυσνόητους και πολύπλοκους τραπεζικούς όρους. Να ακούσουμε ιδέες για νέα προϊόντα, να μάθουμε από πρώτο χέρι τι κάνουμε λάθος και τι πρέπει να διορθώσουμε.

Και αν παρ’ ελπίδα μας αναγνωρίσουν ότι προσπαθούμε ή ότι κάνουμε κάτι σωστά, να το μοιραστούν μαζί μας και με τους φίλους τους, γιατί κι εμείς λειτουργούμε όπως όλοι οι υπόλοιποι άνθρωποι: μας φτιάχνει τη διάθεση ένας καλός λόγος ή ένα χαμόγελο, έστω και virtual.

Αναζητήστε μας στα ακόλουθα links:
twitter.com/winbank_tweets
www.youtube.com/user/piraeusbankgroup
www.facebook.com/#!/pages/winbank/124926944928.

Banker's Review (T. 016)

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778