Banker's Review Online - Marketing Spending: Η κρίση δεν ευνοεί την εσωστρέφεια

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Banker's Review Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Marketing Spending: Η κρίση δεν ευνοεί την εσωστρέφεια

15 Ιουνίου 2009 | 16:43 Γράφει η Ειρήνη  Γκίνη Topics: Promotion

Marketing Spending: Η κρίση δεν ευνοεί την εσωστρέφεια

Σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας, ο πειρασμός για «ψαλίδισμα» του marketing budget είναι μεγάλος. Ο αντίλογος υπαγορεύει ότι, σε περιόδους κρίσης, οι επιχειρήσεις πρέπει να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τους δεσμούς τους με το καταναλωτικό κοινό. Ποιο δρόμο θα επιλέξουν οι τράπεζες σήμερα, όταν, όπως η γυναίκα του Καίσαρα, καλούνται όχι μόνο να είναι, αλλά και να φαίνονται «τίμιες»;


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778