Banker's Review Online - Έφη Πρεσβεία, Eurobank: «Δύο στις τρεις συναλλαγές εκτελούνται μέσα από τα εναλλακτικά δίκτυα»

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Operations and IT

Έφη Πρεσβεία, Eurobank: «Δύο στις τρεις συναλλαγές εκτελούνται μέσα από τα εναλλακτικά δίκτυα»

9 Απριλίου 2012 | 10:07 Γράφει το Banker's Review  Editor Topics: e-banking,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Φεστιβάλ/Βραβεία

Έφη Πρεσβεία, Eurobank:

Η σημαντικότερη επιβράβευση προέρχεται από τους χρήστες της υπηρεσίας e-Banking, το 94% των οποίων δήλωσε ικανοποιημένο δικαιώνοντας την επένδυση.

Banker's review: Μπορεί το e-banking και το mobile banking να αποτελέσει κλειδί για την επαναφορά των τραπεζών στην κερδοφορία συμβάλλοντας στην έλευση μιας νέας εποχής;

Έφη Πρεσβεία:
Οι υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τραπεζικής που προσφέρουν οι μεγαλύτερες Ελληνικές τράπεζες δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα αυτές του εξωτερικού, τόσο σε επίπεδο λειτουργικότητας, εμπειρίας χρήσης όσο και ασφάλειας. Παρότι στη χώρα μας η διείσδυση της ηλεκτρονικής τραπεζικής, όπως και γενικότερα των νέων τεχνολογιών, παρουσιάζει υστέρηση σε σχέση με άλλες ανεπτυγμένες κοινωνίες, στη Eurobank ήδη 2 στις 3 συναλλαγές εκτελούνται μέσα από τα εναλλακτικά δίκτυα.

Η συνεισφορά του e-Banking στο σύνολο των συναλλαγών της Τράπεζας που μπορούν να εκτελεστούν και μέσω Internet  φτάνει τη 1 στις 3, ενώ το ποσοστό  αυτό είναι πολύ μεγαλύτερο στις συναλλαγές των εταιριών, καθώς και σε ορισμένες κατηγορίες συναλλαγών ιδιωτών όπως εμβάσματα, πληρωμές και μεταφορές.

Επίσης, τα ποσοστά διείσδυσης και χρήσης του e-Banking αυξάνονται σημαντικά στα πιο δυναμικά τμήματα της πελατείας όπως είναι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι ιδιώτες ανερχόμενης οικονομικής κατάστασης, τα άτομα ηλικίας 25-50 ετών και οι μεσαίες και μεγάλες εταιρίες, γεγονός ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για την εξέλιξη των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Banker's review: Σε ποιο βαθμό μπορεί το Mobile Banking να υποκαταστήσει την κλασική τραπεζική διαδιακασία;

Έφη Πρεσβεία:
Καταρχήν το m-banking όπως και όλα τα ηλεκτρονικά κανάλια είναι συμπληρωματικά των παραδοσιακών καναλιών εξυπηρέτησης του πελάτη. Το Mobile Banking, είναι αναμφισβήτητα το «ανερχόμενο άστρο» ανάμεσα στα δίκτυα διανομής τραπεζικών εργασιών.

Τα κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας, η διείσδυση των οποίων αυξάνεται συνεχώς, μας επιτρέπουν να προσφέρουμε διαδραστική τραπεζική εμπειρία στους πελάτες μας, τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (π.χ. location based services), καθώς και συνέργιες μεταξύ των καναλιών της Τράπεζας. Η εφαρμογή m-Banking της Eurobank είναι ήδη διαθέσιμη στα σημαντικότερα ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών (App Store, Ovi store, Android market) και η ανταπόκριση του πελατών είναι σημαντική.

Επιπλέον του Mobile Banking, το τελευταίο διάστημα ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ενίσχυση της διαδραστικότητας και στην άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες μας. Η δυνατότητα παραλαβής από τους πελάτες μας ειδοποιήσεων με τη μορφή sms ή email σχετικά με τη δραστηριότητα των τραπεζικών τους προϊόντων, καθώς και οι καινοτόμες τεχνικές ηλεκτρονικής επικοινωνίας Τράπεζας – Πελάτη όπως τα Click2Call, Click2Chat, μετατρέπουν το παραδοσιακό Internet Banking σε πρωτοποριακό Interactive Banking.

H τράπεζα μπορεί πλέον «να επικοινωνεί» με αμεσότητα στον πελάτη, όταν και όπου αυτός το χρειάζεται, για να τον ενημερώνει, να τον ειδοποιεί ή να τον υποστηρίζει στις συναλλαγές του. Όσο η τεχνολογία εξελίσσεται και νέοι δίαυλοι επικοινωνίας αναπτύσσονται, θα υπάρχει πάντα ζήτηση για καινούριους τρόπους και νέες μορφές self service banking.

Banker's review: Μπορεί το e-banking και το mobile banking να αποτελέσει κλειδί για την επαναφορά των τραπεζών στην κερδοφορία συμβάλλοντας στην έλευση μιας νέας εποχής;

Έφη Πρεσβεία:
Οι υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τραπεζικής που προσφέρουν οι μεγαλύτερες Ελληνικές τράπεζες δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα αυτές του εξωτερικού, τόσο σε επίπεδο λειτουργικότητας, εμπειρίας χρήσης όσο και ασφάλειας. Παρότι στη χώρα μας η διείσδυση της ηλεκτρονικής τραπεζικής, όπως και γενικότερα των νέων τεχνολογιών, παρουσιάζει υστέρηση σε σχέση με άλλες ανεπτυγμένες κοινωνίες, στη Eurobank ήδη 2 στις 3 συναλλαγές εκτελούνται μέσα από τα εναλλακτικά δίκτυα.

Η συνεισφορά του e-Banking στο σύνολο των συναλλαγών της Τράπεζας που μπορούν να εκτελεστούν και μέσω Internet  φτάνει τη 1 στις 3, ενώ το ποσοστό  αυτό είναι πολύ μεγαλύτερο στις συναλλαγές των εταιριών, καθώς και σε ορισμένες κατηγορίες συναλλαγών ιδιωτών όπως εμβάσματα, πληρωμές και μεταφορές.

Επίσης, τα ποσοστά διείσδυσης και χρήσης του e-Banking αυξάνονται σημαντικά στα πιο δυναμικά τμήματα της πελατείας όπως είναι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι ιδιώτες ανερχόμενης οικονομικής κατάστασης, τα άτομα ηλικίας 25-50 ετών και οι μεσαίες και μεγάλες εταιρίες, γεγονός ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για την εξέλιξη των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Banker's review: Σε ποιο βαθμό μπορεί το Mobile Banking να υποκαταστήσει την κλασική τραπεζική διαδιακασία;

Έφη Πρεσβεία:
Καταρχήν το m-banking όπως και όλα τα ηλεκτρονικά κανάλια είναι συμπληρωματικά των παραδοσιακών καναλιών εξυπηρέτησης του πελάτη. Το Mobile Banking, είναι αναμφισβήτητα το «ανερχόμενο άστρο» ανάμεσα στα δίκτυα διανομής τραπεζικών εργασιών.

Τα κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας, η διείσδυση των οποίων αυξάνεται συνεχώς, μας επιτρέπουν να προσφέρουμε διαδραστική τραπεζική εμπειρία στους πελάτες μας, τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (π.χ. location based services), καθώς και συνέργιες μεταξύ των καναλιών της Τράπεζας. Η εφαρμογή m-Banking της Eurobank είναι ήδη διαθέσιμη στα σημαντικότερα ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών (App Store, Ovi store, Android market) και η ανταπόκριση του πελατών είναι σημαντική.

Επιπλέον του Mobile Banking, το τελευταίο διάστημα ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ενίσχυση της διαδραστικότητας και στην άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες μας. Η δυνατότητα παραλαβής από τους πελάτες μας ειδοποιήσεων με τη μορφή sms ή email σχετικά με τη δραστηριότητα των τραπεζικών τους προϊόντων, καθώς και οι καινοτόμες τεχνικές ηλεκτρονικής επικοινωνίας Τράπεζας – Πελάτη όπως τα Click2Call, Click2Chat, μετατρέπουν το παραδοσιακό Internet Banking σε πρωτοποριακό Interactive Banking.

H τράπεζα μπορεί πλέον «να επικοινωνεί» με αμεσότητα στον πελάτη, όταν και όπου αυτός το χρειάζεται, για να τον ενημερώνει, να τον ειδοποιεί ή να τον υποστηρίζει στις συναλλαγές του. Όσο η τεχνολογία εξελίσσεται και νέοι δίαυλοι επικοινωνίας αναπτύσσονται, θα υπάρχει πάντα ζήτηση για καινούριους τρόπους και νέες μορφές self service banking.


Banker's review: Ποιος είναι ο μέχρι στιγμής απολογισμός της επένδυσης στην τεχνολογία;

Έφη Πρεσβεία:
Η Ηλεκτρονική Τραπεζική της Eurobank, συμπλήρωσε 11 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας ακολουθώντας πορεία ανάπτυξης και συνεχούς εξέλιξης. Σήμερα αποτελεί μια ολοκληρωμένη εμπειρία τραπεζικής εξυπηρέτησης, με πληθώρα διαθέσιμων συναλλαγών, πρωτοποριακούς μηχανισμούς διασφάλισης των συναλλαγών και διαδραστική 24ωρη εξυπηρέτηση.

Στο πέρασμα των χρόνων, η υπηρεσία e-Banking πλαισιώθηκε και από μια σειρά νέων εξελιγμένων οnline υπηρεσιών όπως το m-Banking, τα e-Statements και οι Ειδοποιήσεις μέσω sms, οι οποίες συμβάλουν σημαντικά και αυτές στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη της Eurobank. Στα 11 αυτά χρόνια, το e-Banking κατάφερε να αποκομίσει πάνω από 30 διακρίσεις τόσο από φορείς στην Ελλάδα όσο και στο το εξωτερικό (π.χ. Global Finance magazine), με πιο πρόσφατη την αναγνώριση στα e-volution awards.

Η σημαντικότερη όμως επιβράβευση προέρχεται από τους χρήστες της υπηρεσίας e-Banking, το 94% των οποίων δήλωσε ικανοποιημένο από την υπηρεσία και μόλις το 0,8% δυσαρεστημένο!

Banker's review: Μπορεί να είναι το όπλο της ανάπτυξης στην σημερινή συγκυρία;

Έφη Πρεσβεία:
Στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον της ‘κρίσης’ οι τράπεζες αναγκάζονται να επαναξιολογήσουν το μοντέλο λειτουργίας τους, με κύριο στόχο τη διατήρηση του πελατολογίου τους.  Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες προσφέρουν μεγάλη δυνατότητα διαφοροποίησης και μαζί με τα κλασικά προϊόντα μπορούν να αυξήσουν καθοριστικά τις συνολικές υπηρεσίες που προσφέρονται στον πελάτη.

Επιπλέον οι πελάτες γίνονται όλο και περισσότερο απαιτητικοί από την συνολική τραπεζική τους εμπειρία, συναλλάσσονται με περισσότερες από μία τράπεζες αποκτώντας έτσι συγκριτικό πλεονέκτημα, απαιτούν περισσότερο έλεγχο και διαφάνεια, ποιότητα στην εξυπηρέτηση και ειδικότερα η νέα γενιά θεωρεί πολύ σημαντική τη γρήγορη και οικονομικά πρόσφορη εξυπηρέτηση.

Κάτω από αυτό το πρίσμα, συμπληρωματικά των παραδοσιακών μεθόδων εξυπηρέτησης, τα εναλλακτικά δίκτυα που στηρίζονται σε προηγμένες τεχνολογικές υποδομές, αποκτούν στρατηγικό πλεονέκτημα για τα τραπεζικά ιδρύματα, καθώς συνεισφέρουν στη δημιουργία μιας φθηνότερης, φιλικής, άνετης και καινοτόμας τραπεζικής εμπειρίας.

Σημαντικό όμως ρόλο σήμερα για τη συνέχιση των επενδύσεων σε νέες τεχνολογίες, παίζουν και οι κυβερνητικές πρωτοβουλίες για ενίσχυση της καινοτομίας και της διαφάνειας στις οικονομικές συναλλαγές.

Είναι βέβαιο ότι θα δώσουν σημαντική ώθηση στις ηλεκτρονικές συναλλαγές και στην «εναλλακτική» τραπεζική εξυπηρέτηση οι διατάξεις του νέου φορολογικού νόμου, καθώς και άλλες πρωτοβουλίες που διέπουν τις συναλλαγές μεταξύ Δημοσίου και ιδιωτών ή επιχειρήσεων (ηλεκτρονική υποβολή στοιχείων, κάρτα πολίτη, κάρτα συναλλαγών, ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί και ηλεκτρονικές προμήθειες, ηλεκτρονική ανάρτηση δημόσιου περιεχομένου κλπ) που βοηθούν στην εξοικείωση με τις εναλλακτικές μορφές εξυπηρέτησης.

Για όλα τα παραπάνω λοιπόν, η επένδυση στην τεχνολογία υποστήριξης καναλιών για την Eurobank, ακόμα και στη σημερινή οικονομική συγκυρία, συνεχίζεται και προσθέτει αξία στον οργανισμό και τους πελάτες του, τόσο βραχυπρόθεσμα με τη διάθεση νέων υπηρεσιών και προϊόντων, αλλά και σε βάθος χρόνου μέσω της συνεχούς αναβάθμισης και εξέλιξης των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Banker's Review (T. 026)
« 1 2 »

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778