Banker's Review Online - Ο πελάτης αναζητά εξατομικευμένη αντιμετώπιση από την τράπεζα

Σάββατο, 23 Ιουνίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Banker's Review Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Retail Banking

Ο πελάτης αναζητά εξατομικευμένη αντιμετώπιση από την τράπεζα

3 Φεβρουαρίου 2010 | 10:39 Γράφει η Ειρήνη  Γκίνη Topics: Pricing,Καταναλωτικά δάνεια,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Α. Γιαννήσης, Marfin Egnatia Bank

Για τη νέα γενιά προσωπικών και καταναλωτικών δανείων «Marfin Επιβράβευση» και γενικά για την ανάγκη προσωποποιημένων τραπεζικών προϊόντων μιλάει στο Banker’s Review o Α. Γιαννήσης, Deputy Retail Director της Marfin Egnatia Bank.


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778